4 Flat! Tahniah. :)

Pada suatu pagi. Tanpa sedar, ada 2 miscalled masuk dalam phone. Sebelum ini jarang untuk dia call saya seperti ini. Saya pun syak mesti ada something yang happened.

Dia boleh jadi 2 perkara. Good news or bad news. Debar rasanya bila pelbagai persoalan bermain di fikiran. Apapun, apa yang mampu saya lakukan adalah mendoakan yang terbaik dan moga saya diberi kekuatan untuk menghadapi segala jua rupa bentuk ujian hidup. Amin. InsyaAllah.

Kemudian, saya pun call dia untuk tanya kenapa and guess what..…?!

SHE’S GOT 4FLAT FOR HER LAST SEMESTER!!!!!!!
Congratulations.:)

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..
Dia dapat habiskan degree dengan result yang sangat cemerlang. Syukur..

Dia ada kata. Memang waktu awal semester akhir ini. Dia dah tekad, berazam nak bersungguh utnuk dapat 4 FLAT and alhamdulillah. Dengan usaha dan pengorbanan yang telah dia curahkan, semua terbayar dengan rasa nikmat syukur. Alhamdulillah. Bila dikenang kembali dugaan demi dugaan yang dia terpaksa hadapi. Sungguh dia seorang kuat dan cekal hatinya. Hatinya telah pun dididik dengan kesabaran. Tidak lupa berkat doa ibunya juga telah mengirinya kearah kejayaan. Alhamdulillah.

Saya sangat bangga dengan dia. Ketekunan yang telah ditunjukkan membuktikan bahawa dia boleh lakukan apa yang dia impikan.

Terasa kegembiraan padanya.. rasa bahagia.. suatu perasaan yang susah untuk diungkapkan. InsyaAllah, moga selepas ini dia dapat terus gagahkan langkahnya untuk meneroka fasa kehidupan seterusnya dengan excellence.
Amin. 🙂

Leave a Reply

